Wiele firm zajmuje się produkcją przedmiotów, jakim są stojaki na plakaty.

Większość z nich może pochwalić się dobrej, jakości konstrukcją wykonania oraz użytych materiałów. Stojaki na plakaty zazwyczaj wykonane są z aluminiowych ram, przez co stają się odporne na uszkodzenia. Koszty są różne, w zależności od tego, jaki model sobie wybierzemy, lecz najprostsze stojaki na plakaty dostaniemy już za około 100 zł. Jest to wygodny sposób reklamowania produktów, ponieważ stojaki posiadają dwustronną witrynkę, możemy za jednym razem zareklamować dwie rzeczy, lub szybko i sprawnie je wymienić dzięki systemowi OWZ.

Stojaki na plakaty są zróżnicowane pod względem gabarytów, zazwyczaj dostępne są wersje na plakaty A0, A1, A2, A3, A4 oraz B1 itd. Jest to forma stacjonarnej prezentacji i reklamy, na której znajduje się graficzne przedstawienie naszej oferty. Często służy również, jako informacja lub spis menu (w przypadku restauracji czy kawiarni.) W ten sposób z łatwością można dotrzeć do klienta – który przechodzi tuż obok stojaka oraz zainteresować go swoją propozycją.

Jeżeli chodzi o formę reklamową, zazwyczaj ukazany jest dany przedmiot i sprytnie opisane jego zalety, tak, aby nie tylko zaciekawiły potencjalnego nabywcę, ale również skłoniły go do zakupu. Inną możliwością może być forma prezentacyjna, z nią spotykamy się zazwyczaj w kinie, gdzie widnieje plakat filmowy czy też w gmachu muzeum, gdzie widnieją plakaty promujące daną wystawę. Jest to tani i wygodny sposób komunikacji z klientem, ponieważ rozmiary zarówno stojaków jak i plakatów pozwalają na dotarcie do potencjalnego klienta z dość sporej odległości.