Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, na pewno spotkałeś się już z określeniem optymalizacja. Co to jest takiego? Wyjaśniając ten termin w najprostszych słowach, można określić go mianem przystosowania sklepu do wymogów wyszukiwarek, urządzeń i przede wszystkim użytkowników, czyli twoich potencjalnych klientów. Przypomnij sobie, czy miałeś kiedyś problem ze sklepem, na którym był interesujący cię produkt, ale dokonanie na nim zakupu było niezmiernie trudne. Z pewnością każdy z nas może wymienić kilka takich przypadków.
Czy wiesz że zła optymalizacja sklepu internetowego może na zawsze zniechęcać klientów, od robienia w nim zakupów? Dotyczy to również tych sklepów, które oferują ceny niższe niż konkurencja. Jeśli cały proces składania i finalizowania zamówienia jest irytujący, to wiele osób może zdecydować się na to, aby z niego całkowicie zrezygnować. Wówczas twoje starania o lepszą cenę produktów pójdą na nic. Aby temu zaradzić, konieczna jest optymalizacja sklepu internetowego, wykonana przez profesjonalistów. Dowiedz się w jakich przypadkach nie powinieneś z niej rezygnować.
Porzucony koszyk to twój problem?
Bardzo wielu przedsiębiorców skarży się na porzucony koszyk. Co to takiego? Jest to klient, który dodał wybrane produkty do koszyka – czyli połowa sukcesu. Ale z jakichś powodów nie przystąpił do sfinalizowania transakcji. Porzucił koszyk i do niego nie wrócił. Być może zamknął nawet okno przeglądarki lub kartę z twoim sklepem. Co doprowadziło do takiej sytuacji? Zazwyczaj muszą to być poważne rzeczy, wywołujące irytację i zdenerwowanie.
Fakt że ktoś dodał artykuły z twojego sklepu do koszyka, świadczy o tym pozytywnie. Zatem coś musiało się wydarzyć już na jednym z ostatnich etapów, czyli związanych z finalizowaniem transakcji. Być może było to nieprawidłowe naliczenie rabatów lub inny błąd w systemie, który nie został przez ciebie zauważony.
Jak działa optymalizacja sklepu internetowego?
Aby optymalizacja sklepu online się powiodła, musi być przeprowadzona bardzo szczegółowo, od początku do końca. W przeciwnym wypadku cała praca na nic. Optymalizacja powinna również być wykonana przez osobę lub firmę, która ma duże doświadczenie w tym co robi. Tylko ktoś takie będzie mógł rozpoznać błędy, które być może innym osobom nie rzucą się w oczy. Jeżeli szukasz naprawdę godnej polecenia pomocy, która pozwoli uczynić twój sklep lepszy, to właśnie my nią jesteśmy. Mamy wieloletnie doświadczenie w optymalizowaniu sklepów internetowych z każdej branży. Działamy na rynku już od wielu lat i w tym czasie pomogliśmy setkom klientów z całego kraju. To właśnie dzięki nam ich sklepy prosperują coraz lepiej, przynosząc coraz to większe zyski.