Ciągle myślisz o tym, jak zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie internetowym? Analizujesz wyniki wyszukiwania i w dalszym ciągu jesteś na dalekich stronach? Klienci nie docierają do ciebie tak często, jak sobie tego życzysz? Chcesz to zmienić? Chętnie ci w tym pomożemy. Wszystko co musisz zrobić, to zadbać o pozycjonowanie long tail swojego sklepu. Seo jest dziś podstawą wszystkich działań marketingowych. Oczywiście możesz korzystać z płatnych reklam adwords, ale na dłuższą metę nie gwarantują ci one takich rezultatów, jak systematycznie prowadzone pozycjonowanie. To właśnie ono pozwala ci uzyskać cenny ruch organiczny oraz wyprzedzić konkurencję. Bez względu na to, czy celujesz w rynek lokalny czy ogólnopolski, pozycjonowanie long tail pozwala zwiększyć liczbę klientów nie tylko małym, ale również dużym sklepom online.
Długi ogon ze słów kluczowych
Jeżeli śledzisz statystyki wyświetlania strony i ruchu na niej, możesz zauważyć że część osób trafia do twojego sklepu, po wpisaniu określonych słów kluczowych w wyszukiwarce. Pomyśl teraz, że można ten ruch jeszcze bardziej zwiększyć, stosując umiejętnie dobrane słowa kluczowe w treści sklepu, jak również podejmując działania SEO. Na przykład jeśli ktoś chce kupić lokalnie meble ogrodowe, wpisuje w wyszukiwarkę tę właśnie frazę, dopisując na końcu nazwę miasta. Stosowanie zwrotów long tail pozwala pozyskać dodatkowych klientów i jest naprawdę skuteczną techniką pozycjonowania, stosowaną przez wiele wybitnych firm.
Jak dobrać słowa kluczowe do long tail?
Jest kilka dobrych sposobów na to, aby poznać słowa kluczowe generujące ruch na stronie. Można wykorzystać do tego celu narzędzia do słów kluczowych od google, jak również wiele innych komercyjnych narzędzi. Oczywiście możesz również tworzyć własne kompozycje słów kluczowych, układając je w long tail. To co jest ważne w tym zadaniu, to myśleć jak normalny użytkownik Google, który chce szybko dotrzeć do potrzebny mu informacji. Chcesz wiedzieć czy pozycjonowanie long tail może ci przynieść oczekiwane rezultaty? Nie poznasz na to pytanie odpowiedzi, jeśli się sam o tym nie przekonasz. Możesz zlecić pozycjonowanie long tail agencji seo lub podjąć próbę samodzielnego pozycjonowania. W każdym przypadku należy jednak zachować ostrożność i systematycznie dodawać nowe treści. Jest kilka dobrych metod pozycjonowania – począwszy od tworzenia wartościowych treści na swojej stronie, aż po prowadzenie tematycznych blogów i uzupełnianie ich artykułami, powiązanymi z profilem twojej działalności. W treści tekstów powinny znajdować się słowa kluczowe, układające się w długi ogon long tail i podlinkowane do twojego sklepu lub strony www.