Chcesz się dowiedzieć dlaczego opłaca się stosować stojaki na biurko i jakie warto kupić, aby były wygodne w użytkowaniu? Specjalnie dla ciebie przygotowaliśmy krótki poradnik.

Na co zwracać uwagę, kiedy przymierzasz się do zakupu? Przede wszystkim na przeznaczenie. Każdy dostępny w sprzedaży stojak biurkowy jest przeznaczony do czegoś innego.

Wyróżniamy między innymi stojaki na biurko na dokumenty. Tutaj nikt nie ma wątpliwości dotyczących tego, jak należy ich używać. Są to szufladki, w których umieszczamy poszczególne dokumenty. Stojaki są przystosowane do formatu A4, co oczywiście nie przeszkadza aby wkładać tam kartki mniejszego formatu.

Kolejne stojaki na biurko, które znajdziemy w sprzedaży to stojaki na przybory piśmiennicze. Doceniają je z pewnością pracownicy biur projektowych, często korzystający z kredek, ołówków, flamastrów. Aby zachować porządek na biurku, przybory te powinny mieć swoje stałe miejsce, w którym zawsze szybko i łatwo je znajdziemy.

Czy to jedyne stojaki na biurko, które mamy do wyboru?

Oczywiście że nie. Kolejne to stojaki na wizytówki. Na pewno często udostępniasz je klientom i interesantom, jeśli pracujesz w obsłudze bezpośredniej. Mając na biurko niewielkie stojaczki na wizytówki, każdy klient będzie mógł samodzielnie po nie sięgnąć, nie prosząc cię o pomoc.

Takie stojaki można również wykorzystać do tego, aby z imienia i nazwiska przedstawić konkretnego pracownika. Są to specjalne stojaczki, wyposażone w dwie ścianki, pomiędzy które wsuwamy wydrukowaną kartkę papieru.